Fantastiska RÅÅ...

Har haft ngr. fantastikt fina dagar den senaste tiden. Kanske inte vädermässigt, men i kreativitets & välmåendet. Har mastat på. hissat storen... f... så sliten,tyvärr. Behöver nya segel ganska snart..hm...
Många nya bekantskaper med samma intresse. & de gamla inbitna sjöbjörnarna visar mig -ömsesidig- respekt, & Ger tips & råd. = Life is good!!!

Har fortfarande en hel del att göra, & mitt däck skulle behövt en rejäl rengöring, samt mindre reperationer. Men ville ha henne i sjön & får se över detta längre fram.
Idag kollade jag över min VHF = funkade. Samt monterat mitt ekolod, "slog" som det skulle tyckte jag. Nästa moment är ny el dragning, samt montera ngn. form av Batteribank....tror jag plastar ngt. på/igenom durkskivorna mitt i båten & klär med ngt. vackert träslag. Vill inte ha denna tyngd ngn. annanstans i båten känner jag. ja... det var väl allt för nu. Fair winds vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0